.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاص اعتبار ۲۶۴ میلیاردی به خسارت‌دیدگان کشاورزی
معاون هماهنگی امور استانداری مازندران در جلسه بررسی اعتبارات بانک‌های عامل بخش کشاورزی گفت: دولت برای جبران خسارت بخش کشاورزی در حوادث سیل اخیر ۲۶۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.
اختصاص اعتبار ۲۶۴ میلیاردی به خسارت‌دیدگان کشاورزی

به گزارش شمال نیوز، مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در جلسه بررسی اعتبارات ‌بانک‌های عامل بخش ‌کشاورزی در راستای کمک دولت برای پرداخت سود و جریمه خسارت دیدگان بخش کشاورزی که از قبل تسهیلات دریافت کردند،به برنامه ششم توسعه دولت اشاره کرد.

 وی با اشاره به اینکه براساس بند خ ماده ۳۳ برنامه ششم توسعه دولت برای جبران خسارت بخش کشاورزی در حوادث سیل اخیر ۲۶۴ میلیارد تومان بودجه مصوب کرد، افزود: ۱۴ بانک عامل برای کشاورزانی که تسهیلات دریافت کردند اما در حوادث اخیر خسارت دیدند و نتوانستند اقساط وام خود را پرداخت کنند سود و جریمه آن با عنوان استمهال توسط بانک‌های عامل به کشاورزان پرداخت می‌شود.

 رازجویان افزود: تاکنون ۳۱ درصد از این اعتبار مصوب جذب شده است که براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته لیست افرادی که مقرر شد وام دریافت کنند به اداره کل بحران و فرمانداران جهت برخورداری کشاورزان از این مهم اعلام شده است.

 معاون استاندار مازندران تصریح کرد: در تلاش هستیم با توجه به اینکه کشاورزی قطب اول توسعه در استان است میزان جذب بودجه اختصاص یافته بخش کشاورزی را افزایش دهیم به‌طوریکه ۳۱ درصد کنونی باید در زودترین بازه  زمانی ممکن افزایش یابد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.